Politica de returnare

/Politica de returnare
Politica de returnare 2017-11-27T15:49:24+00:00

Vom fi raspunzatori pentru orice deficiente ale produsului, daca din orice motiv produsul nu este primit in stare perfecta sau nu corespunde masura aleasa. Ne contactati telefonic sau pe email pentru a returna articolul iar noi va vom trimite altul in cea mai scurta perioada de timp, fara nici un cost suplimentar.
Nu vom suporta taxele de transport in cazul in care doriti sa schimbati produsul cu alt model, pe motiv ca v-ati razgandit in privinta modelului ales sau doriti returnarea produsului si restituirea banilor.
Restituirea banilor se face in baza unui cont bancar ,iar taxa de transport privind returnarea produsului va fi suportata de dumneavoastra. Puteti solicita sa ridicam noi coletul contra sumei de 30 lei.
Procedura de retur a produselor
Pentru a putea fi returnat, produsul trebuie sa nu fi fost purtat, sa aiba ambalajul (sau o alta cutie de protectie) si accesoriile cu care a venit. Nu se accepta produsele deteriorate de catre cumparator. Nu sunt acceptate pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, rupturi, zgarieturi, socuri, etc acest lucru putand atrage neacceptarea returnarii produsului si va fi trimis inapoi pe cheltuiala clientului.
ATENTIE: inainte de a face returul unui produs trebuie sa ne anuntati telefonic sau prin mail (pentru a va instiinta cu privire la informatiile de retur). Foarte important este sa trimiteti coletele FARA RAMBURS (nu ridicam niciun colet care are taxa de ramburs), banii vor fi returnati asa cum scrie mai jos. Este necesar sa completati pe colet (pe langa datele dumnevoastra) si numarul de telefon unde va putem contacta.
Produsul se returneaza pe cheltuiala clientului, exceptie facand doar cazul in care nu ati primit ceea ce ati comandat (mai exact comanda dumnevoastra a fost incurcata din greseala noastra), atunci noi vom suporta cheltuielile de transport. Produsele aflate in campaniile de lichidare de stoc nu se pot returna. Banii vor fi returnati in termen de 15-30 zile lucratoare de la returnarea produsului, taxa de transport nu se returneaza.

Taxa de expediere a returului o achitati dumneavoastra pe loc la depunerea coletului. Noi nu putem returna si taxa de transport, deoarece ea este incasata de firma de curierat nu de catre noi.

Produsele pot fi returnate si in scopul inlocuirii lor cu o alta marime. Si pentru acest tip de inlocuire este necesar sa ne anuntati telefonic inainte si sa scrieti numarul dumnevoastra de telefon si marimea dorita la schimb pe o hartie (pe care sa o puneti in interiorul coletului)
Nu vom suporta taxele de transport in cazul in care doriti sa schimbati produsul, pe motiv ca v-ati razgandit in privinta modelului ales sau marimea comandata nu este buna.
Puteti opta si pentru returnarea banilor, dar nu mai tarziu de 14 zile de la primirea comenzii.
Restituirea banilor se face numai in baza unui cont bancar, iar taxa de transport va fi suportata de dumneavoastra.

Daca toti pasii au fost urmati conform politicii de retur al site-ului noconnection.ro veti primi produsul la schimb sau banii inapoi. Aceste probleme se solutioneaza doar pe cale amiabila.

In cazul in care nu sunteti de acord cu politica noastra de retur va rugam sa nu comandati de pe acest site. Orice alta reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.